tiistai 11. syyskuuta 2012

Teinipeili

Kävin tänään tukkatohtorilla leikkauttamassa ja värjäämässä. Nyt taas takaisin hiusten kasvun piinapenkkiin. Lopputulokseen ole ihan tyytyväinen vaikka pituudesta lähtikin enemmän mitä olin valmis luopumaan.

Heli muotoili hiukseni niin miten en todellakaan ollut niitä ajatellut. Mutta eipä tää bisnes look niin paha ole ja suoristan ne sitten pesun jälkeen. Oli muutenkin huvittavaa katsoa itseään peilistä kun näytti niin aikuismaiselta.

Kävin myös kaupungilla etsimässä itselleni mummolaseja ja mukaan tarttui kahdet lasit sekä liila hupullinen huivi. Löysin myös todella kivan talvitakin jossa oli kiva leikkaus, malli ja tikkaukset. Se on nyt varauksessa ja mietiskelen sitä yön ylitse, jos vaikka saisi sponsseja..köh.




Kemuli ^
Kengät ei niinkään ole uudet mutta löysin ne vain uudestaan ja halusin hehkuttaa niitä teille koska minulle ne tuntuvat uusilta.


Sunnuntaina minä + Rei kävimme raisiossa koirien kanssa moikkaamassa ninon sisaruksia.
Tuli todistettua että Nino todellakin on läski :C
Nuutti oli jäätävä Duracel eikä siitä juuri saanut kuvia ja Sysi taas niin arka että istui vain nurkassa.



f

Iivan! ^ tuitui.

En pahemmin keksi mitää kirjoiteltavaa mutta looppuun lisään IRC-Gallerian provosoimana huonolaatuisen peilipose kuvan, siksi että voin!

Mun källiin ei oikeesti mahdu että jos kerran postailee tissi/peppu/maha/tukka heru kuvia niin miksi ne kuvat eivät voisi olla edes hyvä laatuisia tai järkevästi rajattuja tai jotain!?





6 kommenttia:

Meiju.K kirjoitti...

Iivan näyttää ihan Tmun porukoiden koirilta, varmaan samaa rotua. :>

Sulla on niin upee tyyli nyhnyh. Ja oon mielissäni kun oot innostunut bloggaamaan, mua vaan masentaa ajatus jostain esineestä kuvaaminen & kaaosmainen ruma kämppä tausta. *sigh*

pipo kirjoitti...

Yllättävän saman näkösiä Nino ja Nuutti (ainakin kuvien perusteella)!!

Joletsi kirjoitti...

Hiuke tyylikkäät kengät. :O
Kaks mitä ikinä löydy oikeen kokosena:
http://rockboysclothing.tumblr.com/post/3314726919/boots-yes-please
http://vanillacokewhore.tumblr.com/post/5036214529/let-me-just-tell-you-right-now-i-would-cut-you

Laura kirjoitti...

Iivan on kaukaasianpaimenkoira, ainaki suurrimmilta osin.

Mulla ei ole mitään tyyliä :D Mun mitkää vaatteet ei ole samanhenkisiä muutaku väriltään, musta.
Joo mie olen kans itte ihan mielissäni tästä. Katsoo nyt kuinka kauan jaksan pitää tätä kutsumusta yllä, haha.

Jos ihminen kiinnostaa niin ei niillä blogin kuvien laadulla ole merkitystä. PÄIVITYKSIÄ KEHIIN SIIS!

Laura kirjoitti...

Kuvissa näyttää vielä enemmän samalta kun livenä. Naama niillä on sama molemmilla ja luonne ja käyttäytyminen. KLOONI!

Nuutti on vaan rakenteeltaan sellanen Siiri ja todella hoikka kun taas Nino on tollanen tankki u___u

Laura kirjoitti...

Kiitos! <3

Noi ekat on tosi komeet, tui!
Olen kans kattellu noita varrellisia et aika jännät ja haluisin nähdä ne ihan käytössä livenä. Eli eikun vain odottelemaan et löydät koon, heha!