tiistai 13. marraskuuta 2012

Tuntuu maanantailta

Olen tullut siihen tulokseen etten oikeasti ole masentunut. Mulla on vaan siihen suuntaan viittavia luonteen ominaisuuksi ja ruokavaliosta johtuvaa energian puutetta. Olen myös ollut suhteellisen sujut omat ulkomuotoni kanssa vaikka reisiini on lisää varustetta kertynytkin. 
Välillä kyllä tuntuu että voisi skipata päivän kaks. Koirat on se pakote mikä saa mut aamusta nousemaan sängystä, koska on pakko. Tänään se oli Teija joka halusi minusta seuraa halpakauppaan. Sieltä saa kaiken puoleenhintaan verrattuna tavalliseen ruokakauppaan.


Kotimatkalla kieppasin keskustan kautta. Kela vihdoi soi minulle elantoa ja uskalsin eksyä vaatekauppoihin.
Ella sai myös lahjan, mutta sitä en tietenkään tässä esittele.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vaaau :)

Broccoly kirjoitti...

Mulla oli tänään semmonen päivä, että jäin sänkyyn ja nousin juuri. :I

Laura kirjoitti...

Ano: Kiitos :)
ParaBunbun: Ne on oikein hauskoja päiviä ja välillä ihan ketuttaa ettei voi jäää sinne märehtimään.